2014年9月7日 星期日

想靜下啫....


工作領人忙碌,人事領人煩悶、暴躁、假期都要牽繫著...NO WAY......

放放舊相片....只想安靜心情...明天生活仍要繼續......搵食啫......











































































































































































 





20 則留言:

  1. 相片很美,寧靜致遠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小愚欣賞....
      雖做到寧靜致遠的境界...
      小愚領我想起"谦恭谨慎"....
      不與那些人一般...

      刪除
  2. 好靚好靚!我又要去影相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎加入攝影世界....
      找尋你要攝的對象....
      表現你的心境...

      刪除
  3. 係囉!都係想搵啖飯食!
    人心人事太多太煩,唔係聰明的我,都是投入一些自然境界裡,覓清淨的片刻吧!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 草歸於草地....
      土佬還於大地.....
      共勉之.....

      刪除
  4. 很美的水浸白千層,精彩。

    回覆刪除
  5. 看完這輯相, 悶氣都消散了!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係未架...唔好氹我E個..
      土佬同老人家噃...

      刪除
    2. 無氹你, 睇完真係好舒服, 心境平靜晒!!

      刪除
    3. 咁就好咯...任務完成..
      可能所選的音樂亦有幫助呢...
      多謝草欣賞...

      刪除
    4. Paul 哥,
      阿草我個嘜頭係草,
      他是路過蜻蜓啊!哈哈…

      刪除
    5. 真的老眼昏花...
      唔好意思草+蜻蜓....

      刪除
    6. 哈哈哈, 我都有個花名叫綠蜻蜓, 都算同草有關既, 哈哈!!

      刪除
    7. 蜻蜓與綠草,兩位都好敬老,
      幫老眼昏花,大蒙老人家解話。
      哈哈哈!

      刪除
  6. 心情煩悶,看看大海會有療鬱的效果,最後那張相即是最好的感覺.覓清淨的片刻!加油!

    回覆刪除
  7. 大自然風景總是養眼,我 like 呀

    回覆刪除