2016年3月30日 星期三

2016珠海賽車


第一次往這裡亦是第一次拍攝賽車我不賽車更不懂如何拍賽車多得拍友及領隊的指教在那裡拍拍什麼一一介紹.....

總算拍到自己想要的但並未滿意下次有時間我會重臨據稱主辦單位將會與馬來西亞合作有新的發展,祝願成功及辦得更好....

親臨埸地感覺受到高頻度的刺激聽覺視覺氣氛有著不同程度的影響就像背景音樂一樣澎湃高漲相信更高級別的賽車埸面會更刺激更震撼呢......































































































































































































































































美女們,一一被我的攝影技巧及鏡頭糟塌了........

























一個大霧清晨......終於可是靜下來了....

























10 則留言:

  1. 無見paul 哥一排,原來想學(拍)飛車黨!哈哈…
    看paul 所說,即是下次影得會更好啦!(期待中…)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係期待好d d 喇,我都係差不多先生來呢。有機會學下影人像先得。
      前一陣子凍到人都無晒mood, 天氣又不好呢。剛過去的週六日就很好了。

      刪除
    2. 係,我都第一時間出去曬走D發霉!哈哈…

      刪除
    3. 風和的麗週六,比我遇見好艷紅的楓葉,
      下次又post過。哈哈哈。

      刪除
    4. 唔想要你等得耐,已post 左了..
      風和日麗的日子買少見少了....

      刪除
  2. 回覆
    1. Ok 喎,第一次去影,加上因大霧關係,要改乘去澳門嘅船再往賽車場,到達已兩點幾,上埋堂食埋野都只淨兩個幾鐘影相,所以錯過很多場賽事,但整體覺得新鮮,氣氛唔錯。有時在起步拍照十中好震撼的。

      刪除
  3. 我幾年前有幸影過一次賽車,确不容易影。但是paul哥影得好好,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Jenny過獎,都係學人影東影西....
      哈哈哈...不過都幾好玩...偶然拍到的真。女車手...
      從youtube 看見她原來是馬來西亞女冠軍車手,
      真的有眼不識泰山哦....

      刪除