2016年6月26日 星期日

熱晴天氣....




看了這輯相便知道夏天已來了香港....天氣真的熱晴...放工後順道拍拍才歸家...剛剛好啦.....

打工仔,每個都歸家似箭....我又慢下來了.....找點什麼好.....

一個輪都影唔少相了.....


































































































































































































































12 則留言:

  1. 個輪係地標,又難怪影得最多嘅!哈…
    很喜歡Paul 哥捕捉閒暇人們的身影,也羨慕你有這份觸角,我就沒有了!^^"

    回覆刪除
  2. 全因我係閒人一個。
    草應該係一個嚴緊處事,態度認真的人,
    當然學唔到我e d 是是旦旦的款喇。
    哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁到比你估到少少我工作性質,Paul 哥好厲害!
      但草我充滿幽默感ga!^^

      刪除
    2. 老人家見多少少野,亂差一通,
      那裡厲害....
      人有幽默感都很重要....

      刪除
  3. 似乎想像不到…這就是香港。
    因感覺太悠閒了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能星期五,
      放假前嘅心情也不同呢,
      大家都要抖抖氣。
      哈哈哈。

      刪除
  4. 這個摩天輪你影了那麽多次,你有坐過嗎?嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你問得真正.
      係無嘅,等我年紀再大D,
      有長者免費或半價票先坐喇...哈哈哈...

      刪除
  5. 有長者免費或半價票先坐喇.
    me too. ... .haha..

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你未有排等,
      我就過好幾年就得嫁喇...哈哈哈..

      刪除
  6. 回覆
    1. 偷得浮生...幾粒鍾都好丫..
      香港人....哈哈哈..

      刪除