2017年1月24日 星期二

克什克騰火車節



克什克騰火車節已舉辦了好幾年,翻查資料每年都傳出是最後一屆。

活動日子裡,名為集通號的火車會由经棚開往熱水,翌日又從相反方向駛回經棚站,沿途行走迂迴起伏的路段亦有穿過山壑間,蒸汽火車發燒友,攝影愛好者、旅遊人事或當地居民都找緊有利位置拍攝或觀賞這輛現今極少數還在行走的蒸汽火車。親身體驗過,參與這項活動殊不簡單,抵著嚴寒作戶外觀賞或拍攝,試過你才知’味道’。

據我們的司機大佬講,一連五日的火車節確實對貨運、客運有很大的影響,因為大部份的班次都會在這五天停駛。除卻經濟問題外,我所見前往參觀者,確是男女老“笑”,各帶著恩起的心情,熱切期待的慾望去一睹這輛火車。這一項能與大衆同樂共享昔日情懷,達至共融和諧的社會環境,總好過只顧$來得有意義有價值(當然背後光怪陸離嘅政治、權力、利益就不知亦不談了)。況且該項活動可會帶來另一面如旅遊觀光住宿的額外經濟收益。

個人希望是項活動繼續舉行,否則大前進火車終究被拆解,送進熔爐,只能在相片中一睹其風彩。

在追逐,等候,遠眺這輛在升騰拖曳的濃濃白煙中呼嘯而過的蒸汽火車,既開心又刺激。













































































































































































在追逐的過程中,亦有試從車中追拍像綱鐵打造的巨龍奔馳於山脈中,大有西部牛仔騎馬追趕搶劫郵車的感覺。




















































































17 則留言:

  1. 很精采的一輯
    會否很多人為拍攝而租車呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係跟攝影團,在內蒙要坐四驅車才肯。
      問題唔止租車。還要追車,當在a 點拍畢
      便要趕快開車往b 點拍,再這趕往c 點。
      火車除停站外係一直開動著由經棚至熱水。
      只要司機熟路,有好多拍攝點選擇,要看揀
      那個點有啲拍點係好多人,但地方亦好空
      曠。有時好位置好廣闊嘅地方,正當火車來臨,你鏡頭除左紀錄火車頭還有人頭,哈哈哈。

      刪除
  2. 看到你的相輯,也看到你對攝影的熱情,並有增無減 很幸福能夠透過你的相輯,看到自己此生無法行至的美景

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你欣賞,我的熱情出於香港人的說法...爛玩..
      怎會呢...買張機票也可去到..
      穿夠衣服足抵擋寒風....

      刪除
  3. 火車都可以追!?開得好慢嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大直路奔馳就比較快,
      相信都有六十公里,
      但遠距離拍攝,火車的行速變得慢起來,
      我們的車在公路開行只需三.四十公里,
      全程火車有數個站需要停頓,藉這些時間趕上,超越火車,
      預在下一站或拍攝點待它經過再拍攝...

      刪除
    2. 小月真厲害,你已玩到去俄羅斯
      堪察加半島..犀利..

      刪除
    3. 唔係呀,我連俄羅斯都未去過。 係我朋友2次去堪察加半島,我有同得意姐講,咁啱佢地舊年又差唔多時間出發。 唔知朋友會唔會去第3次。你有興趣下次通知伱

      刪除
    4. 多謝你的資料,
      興趣一定,但耍夾到時,
      我仍需為口奔馳...哈哈哈...

      刪除
  4. 問咗朋友,佢地有打算去第三次,今年太贵成唔到团,不過佢地2次都去3星期,請唔到長假😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒小月,真厲害.

      刪除
    2. 唔駛客氣,我朋友個团唔係行山人,都會上火山,依據每人既能力。 如果你跟到得意姐既程度,可以問下佢地

      刪除
    3. 多謝你提議,我都係初級班來的。
      看看日後的假期及時問。
      我都會關注下。

      刪除
  5. See comments, 得意姐有朋友去
    https://lindaylchan.blogspot.hk/2017/01/20161231.html?m=1#comment-form

    回覆刪除