2017年5月10日 星期三

香港舊屋邨...


一個下午,走訪一處超密集的私人舊樓群,另一個年事已高的舊公共屋邨。前者更成了電影人的取材,後者只是像我一樣的老人家的回憶住處....













慕名而來打卡的遊客都不少....






































































現實歸現實的景象...


























 阿叔,比條必勝馬鑬過我,中左一千幾百萬,等我唔使返工丫....





























































 我細細個嗰時都經響都屋邨走廓踢波架...















8 則留言:

  1. 下次去拍攝只拍遊人更有趣 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我拍遊人時,佢地啲男女朋友都響我前後左右,
      可能見我老人家,無理我呀...哈哈哈!!!!

      刪除
  2. 很有趣的 pattern,令人耳日ㄧ新!
    多年前雅虎年代也拍过ㄧ些,出过blog,叫reflection and distortion,若找到相片也許post 出來和大家分享下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能從你處偷過師,
      今日影番出來喎,
      都係咁啱有人行過同停留影相...

      刪除
    2. Paul怎会呢?你又客氣了!
      我拍的是光面的反射但是有变形的,反射面可以是水面、玻璃幕牆、㕑窗或者是金屬圓柱的曲面....等等!
      我欣賞你拍的構圖,很震撼,叫人驚訝呢!

      刪除
    3. Tom 你客氣囉,
      我都係人影我又影咋。

      刪除
  3. Paul 早晨!昨晚找到了ㄧ篇七年前前的,你去看看吖!
    《讓自己放任ㄧ下》 http://tomdelay-blog.blogspot.hk/2014/03/blog-post_29.html?m=0

    回覆刪除