2017年10月9日 星期一

浪漫的德國角度....




新天鵝堡(德語:Schloß Neuschwanstein,  英語:"New Swanstone Castle")全名新天鵝石城堡,是19世紀晚期的建築,位於今天的德國巴伐利亞西南方,鄰近年代較早的高天鵝堡Schloss Hohenschwangau,又稱舊天鵝堡),距離菲森鎮約4公里,離德國奧地利邊界不遠。

這座城堡是巴伐利亞國王路德維希二世行宮之一。共有360個房間,其中只有14個房間依照設計完工,其他的346個房間則因為國王在1886年逝世而未完成,在他死後的七個星期城堡向公眾付費開放。是德國境內受拍照最多的建築物。也是最受歡迎的旅遊景點之一。









以前因工作關係接觸過德國人,印象率直、決斷、有效率(反過來有人說是固執、呆板、無商討餘地、無表情),今次到德國一遊,所見的德國人嚴肅的外表背後,表現出他們很樂於助人,有禮貌的,有條理、細心、嚴謹的,可能我所到的南部拜邦人的特點,那就不得然知了。。。

提到拜邦,這正是浪漫大道的旅遊區~~~有著浪漫的君皇,帶來浪漫事跡,更有浪漫的建築,新、舊天鵝堡。。。。















































































































































































我都想跟住佢行....可惜....




























↓依位靓仔,嚴肅之餘都講得下笑....
當我食到一半時佢問我好唔好食,我答GOOD,等到收碟時再問我,我答VERY GOOD,佢口UP UP 話:又會咁快變由GOOD 轉左VERY GOOD嘅,心諗係未"潤"我呢。無論點都好,足見佢地好留心認真食客的COMMENTS.

結帳時,說笑話:帥男(心諗又來"潤"我),你請客麻,我話唔係呀,哦! 明白,女士先係BOSS,我答:兼係我的Finance Controller.

I know, I know.  相視而笑....結束了一頓豐富美味安静漫長(對於心急的香港人來講)....




依杯黑啤,又真係幾香幾好飲架...


4 則留言:

  1. 見你把天鹅堡拍完又拍......可知你是多麽喜欢了。你心𥚃是否常想著要拍一張最好的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講出重點了...知音人....哈哈哈...

      刪除
  2. 翠綠的山巒、湖水,相映一片綠, 靚;
    黃色的是舊天鵝堡? 住在如此優美環境,短幾年命都願意😜 但是,住在如此無污染的環境,應該會較長壽😬

    回覆刪除
    回覆
    1. Jenny你都講得啱架,
      響依到住,真會變人端,
      短幾年命都仲有賺噃....

      刪除