2015年11月22日 星期日

冬天快回來喇....




香港季節真的沒有了冬天?
開花處處,青蔥翠綠,好像秋意不再。




























































































































































8 則留言:

  1. 我都希望快凍些,太暖並不是好事!
    paul 哥鏡頭下,郊外的寧靜恬適盡在其中。
    今次的微金菊與蘆葦都是我喜歡的植物,而尾二的植物就未見過了!
    謝謝Paul 哥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝草就真,
      你對植物的認識那麼深,
      領我這個對植物零知識的人,
      増長一些資訊。

      刪除
    2. 只是興趣,一點也不深。
      識咗Paul 哥咁耐,唔洗講呢D 喇!哈哈…^^"

      刪除
    3. 係咯!識左草幾十年,唔客氣咯,
      ( 計錯數,草只係廿零歲咋)
      不過這一輯相真有平靜的感覺,
      搵了兩天,才覺這背景音樂很合適....

      刪除
  2. 回覆
    1. 哦,我地穿嘅係透氣衣,
      相較通風,秋天時份都可以,
      當日同行者亦問這問題,
      除了防蚊,防班,防草/樹枝割,
      對我,最重嘅紫外光....曬多會好累....

      刪除
  3. 回覆
    1. 好多女士都穿短袖衫行山拍照,
      但當在戶外拍攝時穿上一類長手袖,
      我亦好奇問熱不熱,
      她們說不熱,透氣的。。。你亦試下。。。

      刪除