2016年10月5日 星期三

第二次影賽車咯...






依條港珠澳大大大橋,真係好長喎....
















想過我,我係都唔比你過,吹咩!!!!







仲咩啫你,係都要逼到人地上"膊"嘅!



嗱嗱嗱! 差D反比你睇喇!












你一定影得好過我喇.....











噢! 領我想起一首歌.....叫"失落沙洲"
























































佢停唔到,鏟過來,我都唔知反唔反應到,但實情,佢嘅速度已減弱很多呢....











名符其實貼晒地....


































一如過往,很多事業"深"重嘅美女在埸,無奈老人家抵不住炎熱天氣,都係"鼠"係冷氣房抖氣好了.....















14 則留言:

  1. 想過我,係都唔比你過,吹咩!
    我仲以為你話梗港珠澳大橋香港段:
    「係遲呀,係要你哋等埋我,吹咩!」
    仲有,點解得一張美女照咁少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗱,Shu Siu 你話嫁,唔係我講嘅。哈哈哈。
      個日真係好熱,人已好攰,落去打左一個圈,快上返去抖,你年青唔了解喇,見到佢地,老人家心率跳動過速會出事架。依到已係兩個靚女來喎。

      刪除
    2. 吓,乜係兩個㗎?我仲以為係得一個(好似樣)!
      我都係老眼昏花喇…

      刪除
    3. Shu Siu 我諗你唔係老花,
      換過男models, 你會專心,細心,欣賞,
      分辨,幾多個你都分得清清楚楚,哈哈哈...

      刪除
  2. 中環有賽事Paul Lee會買飛入場影嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,入場費都好貴,
      就算我問安信兄弟借到錢,
      我都無資格入埸影相呢....哈哈哈...

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,上次影個D好似型D...
      降落沙洲嗰個都係靚仔泥嫁...

      刪除
  4. 想過我,係都唔比你過
    我以為會撞埋一齊🙀

    回覆刪除
    回覆
    1. 依D就係叫技術,
      唔比你過,又唔會比你撞到.
      過你唔到,又唔會"被"撞到你.
      如果係我,早已炒左咯...哈哈哈

      刪除
  5. 我竟然覺得炒車果幾張捕捉得好好,吖!!!其實好危險呢!^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已拍得不算好了,因為想拍pan鏡,
      把快門set慢了,所以不清,但有賴先進相機,
      總能拍上一點影像吧...
      看上一批小火子(黑衣車手)的電單車的比賽,更覺牙煙,
      拼命三郎地追追逐逐,險象環生...

      刪除
  6. "噢! 領我想起一首歌.....叫"失落沙洲" " - 哈哈!你播這首歌是因爲念念不忘他的失落?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係播..潛意識....
      莫非我....吓....

      刪除