2014年3月25日 星期二

睇真D,馬鞍山,拜訪野杜鵑.....




游走山巒之上,大地在我腳下,以杜鵑為伴,還有美景伴隨.....這個周未感受良好...既能忘卻煩惱又能調整心態心景....很好的活動.....雖不小心弄傷腳踝.....幸沒大礙......下個周未繼續.......













香港就是這樣,人為建設往往與大自然融合一起,有人喜亦有人惱....

















































這些山岩石壁間的杜鵑,正是再訪馬鞍山的原因呢.....













































































































































































































































































6 則留言:

  1. 今次你們行山的路徑難度很高呀!
    但Paul 哥的滿足度就很雀躍!
    山上的杜鵑比園藝中的,多了一份堅韌的氣質。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡看山脈,行山峄的,雖然今年的杜鵑不是盛放,但已滿足.
      確是堅韌無比的在大自然生存...

      刪除
  2. 馬鞍山,我好鍾意o架!條山脊好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意這類山脊, 有機會去遠至尼泊爾行行山亦是很好經驗及快樂的事情呢....

      刪除
  3. 馬鞍山我一直都想行, 啲人話要手腳並用, 有啲難度, 所以遲遲未成行, 不過睇完你啲相, 真係好想去挑戰下!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有段山岥要爬上的,我相信不是太畏高的話应該可以的.但要结伴而行呢。

      刪除